Home & Family, Home Improvement

اهمیت بازاریابی Things To Know Before You Buy

فصل ششم و هفتم بازاریابی و استراتژی محتوا را بیان می‌کند و دو فصل آخر موفقیت و برنامه‌ریزی در بازاریابی محتوا را آموزش می‌دهند.

آیا شما هم فرق بین کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا را نمی‌دانید؟

محتوای فصلی یا سالانه را مطابق رویدادهای گام قبلی در تقویم بگنجانید. جشنواره‌ها، تخفیف‌ها و سایر رویدادهای مربوط به کسب‌کار خود را به تقویم اضافه کنید.

استفاده مجدد از محتوا: محتوا قدیمی را بازسازی کنید و به آن جانی تازه بدهید.

بخش: بخش‌های از مخاطبان هستند که یک یا چند ویژگی مشترک دارند یا می‌توانند براساس یک ویژگی مشخص گروه‌بندی شوند.

معیارهای تولید لید: هدف نهایی هر کسب‌وکاری تولید لید از هر محتوایی است.

برای ردیابی کردن محتوا باید قبل از ایجاد آن نحوه کارکرد آن را دریابید. برای درک اینکه آیا محتوای شما عملکرد مناسبی دارد یا خیر، به جای بازدید، به اقدامات توجه می‌کنیم. در اینجا ۴ معیار بازاریابی محتوا مطرح می‌شود.

از این فرم می‌توانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله فرادرس استفاده کنید.

از آنجایی که نیازهای آموزشی سازمان‌ها در شرایط مختلف و صنایع متفاوت، یکسان نیستند، آکادمی اینفوگرام امکان طراحی و برنامه‌ریزی دوره های اختصاصی متناسب با زمان و میزان ساعات آموزشی مورد نظر شمارا دارد.

کمپین‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سطح شهر، سئو سایت و … همگی با تولید محتوای خوب و باکیفیت موفق خواهند شد.

در ادامه مطلب نکات تولید محتوا را برای هر بخش شرح می‌دهیم.

کتاب بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر

محتوایی که تاریخ انقضای آن فرا رسیده است، به اعتبار شرکت آسیب می‌زند و اگر آن را کنار نگذارید ممکن است همه مزایایی که ایجاد کرده است را از بین ببرد.

تبلیغات اصولا پر هزینه است. ولی در بازاریابی محتوا در اکثر مواقع هر کسب و کاری محتوای خود را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند. به همین دلیل اینکار هزینه بالایی ندارد.

If you adored this write-up and you would certainly such as to obtain more info relating to تولید محتوای کودک: نکات، تاکتیک‌ها و روش‌های مفید kindly check out our page.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *